петък, 4 май 2012 г.

Поздравителни картички

Когато искаме да поздравим виртуални приятели или реални такива, които са далеч от нас, най-често го правим по електронен път. Тук ще качвам поздравителни картички, направени от мен, които може свободно да ползвате (копирате, сваляте и дообработвате), стига да ви харесват. Аз работя на същия принцип - избирам си свободни векторни графики, наслагвам, изтривам, рисувам и получените картички предоставям за свободно ползване. Правя го за удоволствие или да речем, че е другото ми хоби.
Сложила съм подпис на някои и дано това не ви дразни.


Всичко на тази страница е свободно за копиране и споделяне в интернет пространството. 
Не използвайте материалите с комерсиална цел!


Картички за рожден ден
Поздравителни картички:

Рожден ден
Имен ден
24 май
1 юни - ден на детето
Новородено
Коледа и Нова година
14 февруари - ден на влюбените
Баба Марта
Картички за имен ден
Осми март - международен ден на жената
Великден
Различни поводи

4 коментара :

  1. Чудесна идея Елти, ще си ни в голяма помощ :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За мен е удоволствие и ще се радвам, ако е така. Хубав ден, Маги!

      Изтриване
  2. Elti, картичките са чудесни и много ще ни улесниш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, tillia. Радвам се, че ти харесват. Пожелавам ти прекрасен Празничен ден!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Абонирайте се за публикации

Въведете вашия e-mail:

Предоставено отFeedBurner

Проверете пощата си и активирайте абонамента чрез изпратения линк (проверете и папка "спам")