четвъртък, 26 април 2012 г.

Букет с вкус на шоколад.

Не съм привърженик на изкуствените цветя, но виж за тези, с вкус на шоколад, нямам нищо против (а и те не се задържат дълго в този си вид).
Не зная на кой му е хрумнало за първи път да поднесе "букет от бонбони", но поздравявам креативното му мислене.







Моят букет е с мирис на тучни ливади, лято и полски цветя. За направата му използвах:
Шоколадови бонбони с кръгла форма, опаковани индивидуално
Разтегателна хартия - червена, зелена и бяла
Кокосови влакна - зелени
Тел
Панделки
Целофан

Съжалявам, че не мога да ви предложа снимки на всички етапи, но понякога, впускайки се в такова приключение просто забравям да снимам.
Ако не ви е скучно да четете сух текст тук съм описала стъпките:
Първо подготвих дръжките. Направих ги от тел, около която усуках зелена хартия.
После надупчих бонбоните, сложих малко парче целофан и внимателно с телта напъхах целофана в дупчицата (цялата тази гимнастика е, за да не се допира тел до вътрешността на бонбоните, които след това ще хапнем сладко, сладко).
Имаме вече бонбони с телени дръжчици.
От червената и бялата хартия изрязах правоъгълни парчета. По разтеглих едната дълга страна и увих около бонбона. Ето, че разцъфнаха и маковете.
Направих им и чашки от зелена хартия (за още по-автентично излъчване), които честно казано ме измъчиха.
Кокосовите влакна внесоха още по-лятно звучене и накараха маковете да се чувстват удобно. Признавам, че бяха много непокорни, но се справих.
Ето няколко снимки на готовия букет






Когато пристегнах и последната панделка вече ми се искаше да се излежавам на зелена поляна и около мен да се полюшват макове. Замириса ми на лято... А на вас? :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

loading...

Абонирайте се за публикации

Въведете вашия e-mail:

Предоставено отFeedBurner

Проверете пощата си и активирайте абонамента чрез изпратения линк (проверете и папка "спам")