Меню Fedora

























Една бърза публикация и хиляди благодарности към Fedora!
Направих copy-paste на цяло меню от блога Ossigeno, което се оказа много вкусно и бързо за приготвяне.

Първата рецепта е за "Пилешки кюфтенца с топено сирене и доматен сос". Направих я без промени в съставките. Само замених пърженето с печене (от мързел :)).
Малко снимки:







Препоръчвам горещо! Изключително вкусни!

Втората рецепта в менюто е за "Браунис тарталетки с ягоди" (документирани в моя блог под името ""Мъхести" браунис тарталетки").

Много благодаря, мили момичета, за всичките ви вкусни и красиви предложения!

12 коментара:

  1. Даа, Инчето си струва човек да я следва не само по пътешествията и из ...навсякъде, но пък в кухнята, фурия някаква! Страхотно меню, Снеже!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотно, я! Защо си го копирах :)Ще разгледам и пътешествията на Инчето с удоволствие. Благодаря ти за наминаването, Диве! Хубава и спокойна вечер!

      Изтриване
  2. Ха, великолепни са ти се получили, особено онова, което се е разтворило при печенето и срамежливо показва пълнежа си :) Твоите са много по-сполучилви, ще ги пека и аз следващия път. Благодаря за идеята, Elti! :)
    Снимките ти са убиец!!!

    Слънчев и усмихнат вторник :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. fedora, твоите снимки бяха толкова апетитни, че само като ги видях ми се прииска да си хапна. Е, при мен сиренето тръгна да излиза и на места успя съвсем, но дори и от вън, а не като плънка, беше много апетитно. Благодаря ти за хубавата рецепта и за милия коментар! Хубава вечер :)

      Изтриване
  3. Елти,
    чудесно си сготвила тези искушения на ИНа!

    ОтговорИзтриване
  4. Елти,
    знаеш ли откога се дебна за ентусиазъм да г направя и само пърженето ме спираше досега;) Щом има решение на този въпрос, просто оставям всякакво мотаене;)
    Благодаря и аз .
    А сега отивам да видя тарталетките; вкусът е убиец, нали;)?
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При мен стана всичко толкова спонтанно - имах продукти, но ентусиазъм не чак толкова. Беше ме налегнал един мързел, но пък така апетитно ме подканваха. За това ги пекнах - да не се хабя много, много, но и лакомията да нахраня :))
      За тарталетките ли? Пътувам към тях :))
      Приятна и спокойна вечер!

      Изтриване
  5. Ох, тук ухае на много вкусно! Сега ще се прехвърля и на тарталетките :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ах,че вкусно меню,Снежи!
    Тези топчици На Ина още не съм ги направила,но пък сега има сладки домати,та май им е време!
    А десерта е.....главозамайващ!Невероятен!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Роси! Прекрасни са и кюфтенцата, и тарталетките! Сърдечни поздрави и от мен! Хубав ден!

      Изтриване

loading...