Комплекс Тракиец, с. Житница






"Въпреки, че времето ми е кът, много исках да споделя впечатленията си от бутиков комплекс "Тракиец". Едно място, към което тръгнах с малко резерви и което впоследствие ме спечели на 100%" - така съм започнала преди време тази публикация и си стои като чернова в списъка почти две години.
А мястото наистина си заслужава!



Запомнила съм го с отличаващите го акценти в облика, в никакъв случай не е хотел тип "конфекция". Има свои уникални дизайнерски решения, малки или по-големи, но запомнящи се. За утвърждаване на "бутиков" в името.

Посрещнаха ни с персонална поздравителна картичка, настаниха ни в просторна и топла стая, обзаведена в стила на комплекса.

Навън беше снежно, тихо и красиво.



Външен басейн

Градината

Алеи около манежите

Комплексът се намира близо до Хисаря и изрисуваното село Старо Железаре. Не пропускайте възможността да ги посетите и двете, ако все още не сте.


Една от многото рисунки по стените на къщите в Старо Железаре
Последно в Хисаря бях в края на лятото на 2019 и ми се видя още по-хубава. На сърце ми е това градче.

Хисаря

Хисаря
Когато бяхме в Тракиец, Хисаря я видяхме тиха, безлюдна, задрямала под снега.


Връщам се отново към комплекс "Тракиец".


Разгледахме конната база, предлагат езда и уроци, но мен лично не ме влече. Беше ми приятно обаче да наблюдавам кончетата.

Имаха и хубаво външно джакузи, което много ме изкушаваше в мразовития зимен ден, но пропуснах. (Към днешна дата имат и вътрешен басейн вече). Предпочетох да се разхождам в компанията на моето малко неуморно, любознателно човече.




В ресторанта пък бях силно впечатлена от начина на поднасяне на десерта, който избрах (и не само на него).




Спомних си и как малкия се заключи в стаята, беше на годинка и не достигаше дръжката на вратата. Разбрал, че останал сам и трябва да се "спасява" взе, че извади и картата за осветлението и стоя на тъмно, докато от рецепцията ни донесоха резервен ключ. Адреналин...

Бях си обещала да се върна, не знам кога, но съм сигурна, че пак ще го посетя. И се надявам да усетя отново този хъс и тази любов, която го е създала.
Бележка: Снимки и впечатления от януари 2018г

Случайна гледка, по избрания маршрут за дома
Язовир Пясъчник

Няма коментари:

Публикуване на коментар

loading...