Нова категория в раздел рецепти - "Медена тема" и игра с подарък

Като съвсем нова в пчеларството, не знак как да ви опиша състоянието ми на удовлетвореност и щастие, когато вкусвам от домашния мед. След време може и да ми втръсне, но сега съм в оня стадий, на лудак с мерак.

И ми се прииска да го споделя, не само с думи. Прииска ми се да подаря на един от вас, буркан от моя домашен мед.



За това реших да ви предложа игра:
  1. Сгответе нещо вкусно, като в рецептата използвате мед.
  2. Снимайте и ми изпратете снимка на ястието, заедно с рецептата на 
  • e-mail:elti-kitchen@mail.bg 
  • или използвайте формата по-долу (тя е от free софтуера и има лимит за качване на снимки, така, че по средата на играта може да откаже. За това ви съветвам да използвате посочената електронна поща. А формата направих с желание да ви улесня, но само първите ще могат да се възползват. Съжалявам, за което),
  • или ми я пуснете като съобщение на фейсбук страницата на Elti https://www.facebook.com/FromElti
  1. Всички снимки и рецепти ще публикувам на фейсбук страницата на блога.
  2. След това от всички изпратени рецепти ще изтегля една, на случаен принцип.
  3. Избраната рецепта ще споделя в блога, (което означава, че и аз ще я сготвя), а нейният автор ще получи за подарък декориран буркан, пълен с мед.
  4. Играта е само за участници, които могат да посочат адрес в България (съжалявам, че трябва да го упомена, като условие, но не е трудно да се досетите защо).
  5. Напишете ми и от кой сте научили рецептата; посочете линк, ако сте я взели от интернет.
  6. Ще се радвам да се включите :) и заедно да обогатим медената тема. Играта ще приключи на 30 октомври. Ноември (живот и здраве) ще изтегля късметлията.
Ако използвате формата за директно изпращане и до два дни не ви потвърдя, че съм получила рецептата, ще ви помоля да я изпратите повторно на електронната поща
elti-kitchen@mail.bg
Играта свърши! Очаквайте скоро името на късметлията.

Powered byEMF HTML Contact Form
Това е бурканът, който декорирах, специално за медената тема. Това ще е подаръкът за един от вас, който се включи в играта и има късмет да го изтегля :) Пълен с мед, разбира се.
Идват празници, меденки ще се пекат, нали така :) ?




Ето снимка и от пчелина


Полето с медоносната фацелия


Първата пита


С костюма ми беше трудно да снимам по-подробно процеса, но ще се науча :)
Топъл и меден октомври ви пожелавам! До скоро :)

02.11.2014

Приключи играта "МЕДЕНА ТЕМА" и БЛАГОДАРЯ на всички, които се включиха! 
Никога не съм си проверявала пощата толкова често, като през октомври и никога не съм била така щастлива на "мигащо" писмо Беше ми много приятно и истински ви благодаря! Направих номериран списък на кандидатите, които спазиха условията на играта - изпратиха рецепта с мед, придружена с тяхна собствена снимка. Ще изтегля номерче (не име) от този списък:


Връзка към албума с всички снимки, рецепти и техните автори - https://www.facebook.com/media/set/?set=a.697793820289893.1073741845.390428041026474&type=3

Ето късметлията:


Честито на номер 7, а там виждам френската селска торта на Габи Костадинова!
Честито, Габи!

34 коментара:

  1. Поздравления за начинанието,Снежи,и нека е успешно и удовлетворяващо!Очаквам предложенията ти с мед,а бурканчето е страхотно красиво!Хубава сряда!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сърдечно благодаря, Роси! Не съм специалист по декупаж, но си купих специални нещица, точно заради този буркан :) Ще се радвам и ти да се включиш :*

      Изтриване
  2. Чудесна идейка и игра! Веднага се включвам и си стискам палци:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Траянче! Рецептата, която си ми изпратила е много красиво декорирана. Тези дни ще я кача на ФБ страницата. Поздрави и прегръдки! И аз ще ти стискам палци!

      Изтриване
  3. Снежи, много сладко бурканче, а си представям и аромата на домашния мед. Страхотна идея, пожелавам ти успех. Целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Танче! Включвай се, не минавай така само да ме поздравиш :)
      Прегръдки, мила!

      Изтриване
  4. Успех в начинанието , Снежи! Много обичам мед, но да се набутам при пчеличките, малко ми е страшничко :) Много, много красив си сътворила буркана! А съдържанието ще е и сладост, и здраве за победителя :)
    Слънчеви поздрави, Снежи! Хубава есенна вечер! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Албенче! И мен ме е страх, мааалко :) Първия път влязох в пчелина, (да гледам как се вади мед), по къси панталони, че нещо не се бяхме разбрали с брат ми за костюма :) Не ме нажилиха и сега съм малко по-спокойна. Но страшната работа все още оставям друг да я върши ;) Прегръдки и от мен! Ще се радвам да се включиш и ти, Албенче!

      Изтриване
    2. Човек все се учи :) Важното е да е удовлетворен и пълен с интерес към новите предизвикателства :) Стискам ти палци!

      Изтриване
  5. Леле, направо ще се побъркам да грабна този бурканец с домашен медец:))
    Направо ще трябва да жертвам време и да се включа, Снежи, яко ме зариби!
    Сигурно е интересно, но и опасно хоби...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На всички ви искам да раздам медец :)
      Има време, Весе, цял месец е пред теб, ще успееш да се включиш.
      Отдавна мечтаех да опозная пчелите по - отблизо, да имам кошер, да вадя мед. Но сега, колкото повече чета, толкова по-далечни ми се струват :) Практиката все още ми е на ниво наблюдател :) Но първата стъпка е направена. Определено е интересно занимание. Хубава вечер и хубава рецепта да измислиш :)

      Изтриване
  6. Снежи, поздравления за меда!
    И успех на всички, които го използват в рецепти :)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Дани! Прегръдки и от мен! Ще се радвам да се включиш!

      Изтриване
  7. Поздравления! Пчеларството е изключително благороден занят!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Зори! За мен е източник на нови знания, зарежда ме по особен начин. А когато говоря със стари пчелари разбирам, че този тип зареждане е всеобщо. Прегръдки и ще се радвам да се включиш!

      Изтриване
  8. Ооо какво бурканче с медец и то твое производство! Сигурна съм, че е много вкусен, с такъв мерак го произвеждате! Браво, Снежи, поздравявам ви от сърце и много ви се радвам, усеща се емоцията ти! Желая ви много успехи в това начинание! На всички, които се включат в предизвикателството, желая късмет! А ние ще следим отблизо:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катюше, да си призная, все още съм от тези, дето бъркат в кацата с мед, но друг извлича тежкия труд ;) Още не се чувствам уверена, че ще се справя сама. Благодаря за пожеланията, мила! Бих искала и ще се радвам да се "потопиш" в темата, а не само да следиш отблизо:)

      Изтриване
  9. Снежи, ако знаеш какви спомени ми навя! Бях пръв помощник-пчелар, всичко свързано с тая дейност ми е много близка, но любимият момент ми е когато меда потече от центруфугата и вкусаш направо с шепата, който не го е изпитал той няма да разбере! Прекрасно начинание! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи има кой да питам, кое и как :) Ще помагаш, колежке :) А това, с меда от центофугата го опитах, Поли - несравнимо и като усещане, и като вкус. Мога да ти уредя такава дегустация, ако ти липсва. Прегръдка и от мен! И прегледай рецептите си, сигурна съм, че има нещо зашеметяващо с мед. Ще се радвам да го споделиш!

      Изтриване
  10. Страхотна игра си направила Снежи! Колкото повече хора се включат, толкова повече интересни рецепти с мед ще видим и научим.
    Декупажа на бурканчето е много хубав, а за съдържанието нямам думи - божествен и лечебен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Тина! Радвам се, че ти харесва и още по-радостна ще бъда, ако се включиш! Поздрави и хубав ден!

      Изтриване
  11. Първо най-сърдечни поздравления за новото ти начинание
    с пожелания за богата реколта и лично удовлетворение на млад пчелар.
    Много красиво декориран буркан, а съдържанието е божествено.
    Идеята на играта ти е страхотна - ще се съберат много тематични предложения.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сърдечно благодаря, Дианче! Много ми се иска всичко, което си написала да се случи! Поздрави и хубав ден!

      Изтриване
  12. Хич не е лесно да се занимаваш с пчеларство, че и да извадиш такава реколта! Браво Снежи! Успех ти желая, много сладкиши да направиш, и които да споделиш, и пази пчеличките, за да се радваш на такъв медец години занапред! Медът е разкошен - сигурна съм, а декупажа на бурканчето - нямам думи! Поздрави и усмихнат месец октомври :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Вили! Наистина не е лесно, има си разни тънкости, но според мен, както надушвам нещата от позицията на ученик, много важен фактор се оказва самия нюх на пчеларя. Учебниците те учат, но в практиката нещата може да дойдат малко по-различни, трябва да си готов за по-различно мислене. Поздрави и прегръдки от мен! Усмихнат да е и твоят октомври!

      Изтриване
  13. Поздравления за новото начинание, за ентусиазма и страхотният, така вкусен резултат, Снежи! Нека растат стремително и двете ти носят много удовлетворение и наслада!
    За мен пчеларството е непознато, но много интересно занимание, с което бих се захванала, но само ако имам пряк подръжник ;)
    Ако приложиш парченце медена пита към бурканчето, ще ти пратя две рецепти, усмивке! :))
    Прегръдка и красива, топла есен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи си точно в мойта позиция, Ирме :) И аз исках, беше ми интересно, но сама едва ли някога щях да осъществя тази мечта. Брат ми е по-смелия в случая. Той се захвана, аз помагам и се уча покрай него. Вече си вярвам, че един ден ще направя всичко сама. Няма проблем за питата, ще сложа, а ти изпращай обещаното. Прегръдка и хубав октомври!

      Изтриване
  14. Снеже, медът няма да ти втръсне! :)
    Започнала си чудесно начинание! Успех!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  15. Чудесна медена игра си започнала Снежи :)
    Как ми се иска да се наредя на опашката за бурканче мед, но с каквито темпове я карам, не съм убедена че ще се вместя в срока и да сготвя нещо и снимки да му направя. Нищо че се намирам чак в Испания, в случай че спечеля ще ти пратя и БГ адрес :)
    Голяма си ми сладурана! Пожелавам ти пълни тенекии с медец и приятелство с пчеличките :)
    Топла прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, Дани, ще се радвам да се включиш. Не е нужно да правиш нещо ново, имаш рецепти с мед (подсказвам за турон и крем с турон :), които вече опитах и много ми харесаха, но останаха не снимани :)). Избери си някоя от твоите рецепти с мед и само ми посочи линк. Прегръдки!

      Изтриване
    2. Ах, колко си наблюдателна :) Направо бях забравила за това кремче че съм го правила с мед. Гледах в друга посока, но никак не си харесах там снимките :)
      Благодаря ти че ме подсети! Пратих ти я вече :)
      Чакам за медеца :) хи хи .... весело да става! Успех и с играта и с пчеларството мила!

      Изтриване
    3. Благодаря за включването, Дани! Записах рецептата в медената тема, а на теб пожелавам късмет!

      Изтриване

loading...