Салата с лучения дресинг Kikkoman

Почти на свършване са салатните ми дресинги с аромат на лук и сусам, и докато все още има записвам рецепта за салатка с лучения. Така де, стига съм ползвала дресингите при мариноване и печене на месо.


Продукти:

  • Зеле (около половин глава средна по големина зелка)
  • Моркови (1 - 2 бр.)
  • Сварен салатен боб (един буркан от 500 г)
  • Пушени пилешки бутчета (2 броя при мен)
  • Салатен дресинг на Kikkoman, с лучен вкус
  • Сол, оцет, олио
  • Няколко пръчици гризини или хлебни крутони
  • Майонеза (по желание)
  • Няколко звънца нар за цвят



Приготвяне:
  1. Нарязваме зелето на тънки ивички. 
  2. Добавяме морковите, настъргани на ренде.
  3. Слагаме сварен салатен боб (купеният от буркан или консерва винаги  изплаквам със студена вода преди да го сложа).
  4. Разбъркваме продуктите и овкусяваме със сол, оцет и олио, като сме по-пестеливи и на трите добавки. Т.е. като опитате салатата в този момент трябва да е безсолна, не достатъчно кисела и да и липсва още малко олио.
  5. Добавяме нарязаното пилешко месо от пушеното пилешко бутче. Разбъркваме.
  6. Слагаме от лучения дресинг на вкус и по желание добавяме майонеза (аз сложих, както е видно, 1 кутийка от 200г).
  7. Сега вече може да овкусите окончателно със сол, олио и оцет (ако изберете варианта без майонеза ще има нужда).


Сервираме салатата с начупени на парчета гризини (или крутони) и "камъчета" нар.



12 коментара:

  1. Салатата изглежда много хубава, а и комбинацията е съвсем за мен :) Само да попитам, този лучен дресинг какво съдържа горе-долу? Живея в Италия и искам да се опитам да намеря нещо подобно или да се опитам да си го направя в домашни условия. Благодаря и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На етикета пише, че съдържа соев сос, олио, оцет, лук, подправки (не пише какви) и сгъстители. Ароматът е като на печен лук, не свеж. Сега и на мен ми стана любопитно и ще опитам да го направя по домашному :) Е, не очаквам да е съвсем същият, но все пак за идеята си струва да се пробва.
      Благодаря, Мария! Хубав неделен ден и на теб!

      Изтриване
  2. Ха така ... лучен дресинг не зная дали ще намеря, обаче салатката е любима на моите момчета Снежи!
    И аз бих попитала дали ще може да си го направя този дресинг в домашни условия?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, лученият дресинг добави към салатката една нова и по-различна нотка. В отговор на горния коментар написах какво съдържа по етикет. И на мен ми стана любопитно, до колко мога да го докарам до оригинала. Ако опитам и е успешно, ще споделя :) Поздрави и приятен неделен ден!

      Изтриване
  3. Снежи, освен салатка, си е цяло ядене... Че и страшно вкусно и питателно!
    Поздрави и хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зависи от гледната точка, Гери, за цялото ядене :))) Радвам се, че ти допада.
      Поздрави и прегръдки!

      Изтриване
  4. Ех, че вкусна салатака!
    Бобена освен с пушено свинско или с риба тон не съм правила и непременно ще се възползвам от рецептата ти, Снежи! Много ми харесва! Благодаря за споделеното!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти харесва, Ирме :) То не, че е нещо непознато, тази салатка, но ми хареса поведението на лучения дресинг. Внесе съвсем нов вкус.
      Прегръдки и от мен! Хубав ден!

      Изтриване
  5. Чудесна идея, Снежи,
    салата или леко предястие - питателно, вкусно и колоритно...
    Поздрави, слънчеви и усмихнати почивни дни.

    ОтговорИзтриване
  6. И аз искам салатка и лучен дресинг искам и да съм ти на гости искам! Чудна е, вкусна, богата, разкошна! Бих обядвала с нея! Поздрави, изкусителке!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бих заменила салатката за една разходка с теб, там където си :)) Поздрави и прегръдки, сладък Бонбон! Чакам те, хайде идвай ми на гости :)

      Изтриване

loading...